Istotne

Termin: Kwiecień / Maj / Czerwiec / Wrzesień / Październik
Miejsce: Wolin
Wiek: Podstawówka / Gimnazjum / LO

Cena:

Cena ustalana indywidualnie w zależności od ilości osób oraz programu

Zobacz ofertę PDF

CENTRUM S Ł OWIAN I WIKINGÓW JOMSBORG – VINETA WOLIN

Miasto wikingów położone w północno-zachodniej Polsce na południowym cyplu wyspy Wolin. W skansenie JOMSBORG – VINETA WOLIN znajduje się tutaj kilkanaście obiektów - replik wczesnośredniowiecznego Wolina (dziś liczba obiektów to 27 chat, 2 bramy z wałami i umocnieniami obronnymi, nabrzeże portowe).

WYŻYWIENIE:

  • OGNISKO Z KIEŁBASKAMI
  • POCZĘSTUNEK W POSTACI PODPŁOMYKA Z MARMOLADĄ, MIODEM LUB SEREM Z CZOSNKIEM I ZIOŁAMI, PIERNIKA WYPIEKANEGO W PIECU CHLEBOWYM ORAZ HERBATĘ ZIOŁOWĄ.

CENA ZAWIERA:

  • Bilety wstępu;
  • Atrakcje;
  • Posiłek;
  • Transport;
  • Ubezpieczenie NNW;
  • Opiekę na miejscu instruktorów Happy Travel

ATRAKCJE WYJAZDU:

WARSZTATY rozpoczynają się krótkim zwiedzaniem skansenu, wprowadzeniem w historię Wolina i okres wczesnego średniowiecza. Następnie grupa dzielona jest na drużyny i każda z nich bierze udział w zajęciach: lepienie z gliny, produkcja filcu, pisanie gęsim piórem, bieg wojownika lub musztra wczesnośredniowieczna, strzelanie z łuku. Każdy otrzymuje także poczęstunek w postaci podpłomyka z marmoladą, miodem lub serem z czosnkiem i ziołami, piernika wypiekanego w piecu chlebowym oraz herbatę ziołową.

GRA TERENOWA - uczestnicy wprowadzani są w tematykę wczesnośredniowiecznych wierzeń słowiańskich oraz skandynawskich i zasady gry, a następnie grupa dzielona jest na drużyny. Celem podchodów jest zebranie przez każdą z drużyn 6 run od mitycznych bogów, którzy ukryli się pod postacią rzemieślników poruszających się po skansenie. Drużyny muszą odszukać bogów, odgadnąć ich imiona i wykonać u nich zadania (z zakresu dawnych rzemiosł lub sprawnościowe). Zdobyte w ten sposób runy utworzą odpowiedź – nazwę legendarnego miasta, którego mieszkańców uczestnicy gry muszą uratować przed zagładą. Wygrywa drużyna która pierwsza odkryje ukryty wyraz i wykrzyczy go ze szczytu bramy. Gra kończy się wtedy gdy wszystkie drużyny zdobędą prawidłowe runy i wykonają wszystkie zadania.

Zapisy i kontakt

Happy Travel: +48 505 650 256
Zapisy: zapisy.happytravel@gmail.com

Zapisując grupę, w treści maila prosimy zastosować się do następującej kolejności:

  • Ilość osób,
  • Termin wycieczki,
  • Miejscowość,
  • Ilość nauczycieli,
  • Kontakt tel. do wychowawcy grupy.